16 Februari, 2012

Mesyuarat Agung PIBG SKCB2 kali ke-17 sesi 2012/2013

9 Februari 2012 pada jam 2.30 petang hari khamis berlangsung mesyuarat PIBG kali ke 17 di kantin SKCB2. Mesyuarat ini telah dirasmikan oleh ADUN Ayer Puteh, Yang Berhormat Tuan Haji Wan Abdul Hakim Tan Sri Haji Wan Mokhtar. Pada tahun ini, SKCB2 sangat bertuah berikutan mendapat peruntukkan kelas Maya yang telah disumbangkan oleh YB.

Pemilihan AJK pada tahun berjalan lancar. Tiada perubahan ketara dilakukan dengan Naib Yang Dipertua dan AJK kecil sahaja yang berubah. AJK sesi 2012/2013 bagi kuota ibu bapa adalah seperti berikut :

Yang Dipertua : Encik Bahri Abdullah (kekal)
Naib Yang Dipertua : Encik Salleh Ali (baru)
ahli bersetuju untuk AJK Kecil iaitu encik Zakaria Sulong (baru), encik Azmi Ismail (baru), encik Othman (baru), encik Nazri (baru), puan Safiah Idris (kekal), puan Zaini Muda (kekal) dan puan Nooraini (baru). Manakala bagi bagi kuota guru akan dibincangkan oleh pentadbir bagi jawatan seperti setiausaha, bendahari dan 3 orang AJK Kecil. Begitu juga ahli bersetuju untuk memberi mandat kepada pihak sekolah untuk memilih 2 orang pemeriksa kira-kira.

Berkenaan dengan bayaran tambahan persekolahan, ahli sebulat suara bersetuju dengan bayaran yang telah dikemukan dalam mesyuarat Agung ini.

0 ulasan:

Catat Ulasan